sobota, 8 marca 2014

Inaczej o zarabianiu.

W tym poście nie dodam żadnej nowej metody zarabiania w internecie. Post poświęcony będzie tematowi kontrolowania wydatków. Jak każdy wie, żeby dorobić należy najpierw oszczędzić pieniądze na inwestycje. Dobrym sposobem na oszczędności oraz przeanalizowanie sobie wydatków jest prowadzenie bilansu dziennego przychodów i rozchodów.

Ostatnimi czasy sam zacząłem prowadzić taki bilans i jestem bardzo zszokowany. Nie byłem świadom, ile wydaje na jakieś bzdety, nikomu nie potrzebne a zwłaszcza mnie. Aby to wszystko miało sens, musimy prowadzić go sumiennie oraz systematycznie. Najlepiej jakby był jak najbardziej szczegółowy, dzięki czemu będziemy mogli przeanalizować, jak wydajemy pieniądze.

Przykładowy skoroszyt umieściłem pod tym linkiem.

Powinniście odpowiednio dostosować go sobie do własnych codziennych wydatków. Dzięki temu łatwiej dostrzeżemy, gdzie możemy zaoszczędzić a co za tym idzie, zwiększyć kapitał na inwestycje. Powodzenia!

Brak komentarzy: